Personel yönetiminin Sicil işlemleri menüsüne; Personel belge tanımları (111930) ve Personel belge detay tanımları (111931) ile yönetim menüsüne Personel belge yönetimi (112963) başlıklı ekranlar eklenmiştir.
Bu düzenlemeler ile amacımız; personel belge giriş-çıkış hareketlerinin fazla olduğu firmalarda alınan ve verilen belgelerin (sürücü belgesi, diplama, pasaport vb.) sağlıklı bir şekilde takip edilmesini ve belirli süreler dahilinde kullanılabilecek belgelerin kalan sürelerinin kontrol edilmesini sağlamaktır. Bu uygulamanın özellikle yurtdışında işlem gerçekleştiren ve personel çalıştıran firmalar için -pasaport, çalışma izni, vize gibi yurtdışı çıkışlarda prosedür olarak kullanılan belgelerin takibi açısından- işlevsel ve faydalı olacağı düşüncesindeyiz. Çünkü işlerin sağlıklı ilerlemesi açısından söz konusu belgelerin kullanım süresinin takibi ve bazı durumlarda bu sürelerin uzatılması gerekebilmektedir. Bu aşamada da ilgili belgenin pozisyonu ve kimde olduğunun anında görülebilmesi de iş akışını hızlandıracaktır. Personel belge yönetimi için yapılması gereken işlem
mikro efatura, mikro e-fatura, mikro edefter, mikro e-defter, Mikro Bayi, Mikro Bayii, Mikro v15, Mikro 15, Mikro Destek, mikro yazılım, mikro yazılım bayi, mikro yetkili satıcı, mikro bayileri, mikro programı, mikro yazılım, mikro yardım